Το Internet App. αυτό θα είναι χρήσιμο για τους Αγγλόφωνους και ξένους τουρίστες που έρχονται στην Θεσσαλονίκη, γιατί θα είναι στα Αγγλικά. Θα γίνετε λήψη μέσο κινητού και θα είναι σαν Travel Guide/χάρτης. To tagline του θα είναι: Thessaloniki, Walk it! Travel! Dream it!, το ένα κάτω από το άλλο, και δίπλα από κάθε tagline, θα είναι το εικονίδιο μίας ομπρέλας, που όταν ο χρήστης το πατάει θα εμφανίζεται το μέρος στην Θεσσαλονίκη που θα αντιστοιχεί στο tagline (πχ. Σέιχ Σου: Walk it!) Και έτσι ο χρήστης/τουρίστας μπορεί να βρίσκει γρήγορα το μέρος που προτιμά, στην Θεσσαλονίκη.
Home
Thank you all for joining the contest. You may submit your application by the 17.1.2016 . The applications will be available for voting between 18.1.2016-24.1.2016.
Latest ideas
ThessalonikiUmbrella Βαθμολογία: Μ.Ο.13.00% |
Thessaloniki LoversΗ εφαρμογή θα έχει σαν στόχο την ενημέρωση των επισκεπτών της πόλης για όλα τα πολιτιστικά,τα σημεία διασκέδασης καθώς και αγορών που μπορούν να επισκεφτούν και να συμμετέχουν. Θα βασίζεται σε έναν διαδραστικό χάρτη όπου αφενός θα παρουσιάζεται η ιστορία της πόλης ανά σημείο και παράλληλα θα μπορούν να καταχωρούνται επιχειρήσεις εστίασης ή λιανικής πώλησης, καθώς και η ατζέντα των πολιτιστικών εκδηλώσεων της πόλης. Επίσης, θα μπορεί να καταχωρείται με το βιογραφικό του οποιοσδήποτε καλλιτέχνης της πόλης. Βαθμολογία: Μ.Ο.11.11% |
Creative Tourism ThessalonikiΗ Θεσσαλονίκη είναι μια πόλη δημιουργική. Σε αυτή ζουν και δραστηριοποιούνται πολυάριθμοι δημιουργοί που εκπροσωπούν τη σύγχρονη πολιτιστική παραγωγή της και αναπτύσσονται στο χώρο των καλών τεχνών (εικαστικοί, μουσικοί κλπ) όσο και των εφαρμοσμένων τεχνών (αρχιτέκτονες, designers, φωτογράφοι, σχεδιαστές, μόδας,crafters κλπ). Το σύγχρονο αυτό πρόσωπο της πόλης θα μπορεί να ανακαλύψει ο επισκέπτης μέσω της εφαρμογής, η οποία θα του δίνει την δυνατότητα να επισκεφτεί τα εργαστήρια, atelier και χώρους εργασίας και να γνωρίσει τους ίδιους τους δημιουργούς καθώς και την δουλειά τους. Βαθμολογία: Μ.Ο.71.53% |
Sponsors |
Communication Sponsors |